1. Pitanje broj: #29926
Poštovani,
juče sam izašla iz bolnice. Imala sam operaciju slepog creva, nisam u mogućnosti trenutno da odem kod lekara opšte prakse, zbog problema sa paprirologijom. Nije mi prepisana nikakva dijeta. Pa vas molim da mi kažete šta sve smem da jedem i koliko dugo da se pridržavam tog načina ishrane?
Hvala
Odgovoreno: 01. 06. 2009.