Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #29749
Poštovana
Kako smanjiti loš holesterol ?
Hvala
Odgovoreno: 01. 06. 2009.
• Poštovani,
trećina holesterola u krvi može se smanjiti ishranom, a to se misli na ukupni holesterol. Treba da istovremeno povećate hdl ili dobri unosom voća, povrća, plavih riba, koštunjavim voćem, kao i redovnom fizičkom aktivnošču, a da smanjite ldl ili loš holesterol unosom posnijih delova mesa, nemasnih mlečnih proizvoda, probioticima, biljnih ulja, a izbegavanjem masnoća, prženih i pohovanih namirnica, iznutrica, suhomesnatih proizvoda. Naravno detalje možete dobiti od svog lekara
Pozdrav