1. Pitanje broj: #29660
Poštovani doktore,
moj devetogodišnji sin sklon je gojaznosti. Rođen je krupan 4.700kg i od rođenja je imao dobar apetit. Svi nalazi su u redu, nije bolešljiv. Jednostavno, voli da jede. Na koji način da regulišemo kilažu?
S poštovanjem majka
Odgovoreno: 01. 06. 2009.