1. Pitanje broj: #29605
Poštovana,
U koliko sati i minuta 24. maja 2009 treba započeti tzv. Mesečevu dijetu? Objašnjenja uz tabele su različita i nedovoljno jasna, tako da ne znam da li treba da počne
Hvala! Zorana
Odgovoreno: 01. 06. 2009.