1. Pitanje broj: #29476
Poštovana,
Imam 27 godina, visoka sam 1.65m i imam 95kg. Ugojila sam se pre 4-5 godina i to 30kg za 4-5 meseci. U krvi (sva sreća) još uvek nemam holesterol (ast-22, alt-20). Međutim imam anemiju. Rezultati posle 2-3 meseca uzimanja revita gvožđa (pošto od ostalog povraćam) su hgb-109 rbc-5.98 i plt 323. Čim počnem sa bilo kojom dijetom imam nesvestice, a kilograme ne gubim. Inače moja kilaža je uticala i na redovnost mog menstrualnog ciklusa i na njegovo trajanje. Iako bi se zbog anemije moglo očekivati da imam obilna krvarenja, kod mene je to zapravo suprotno. Do sad su mi svi lekari kod kojih sam bila davali otprilike sličan odgovor pa to ti je zbog kilaže. Smršaj i sve će biti ok. Jedini problem je, što ja stvarno ne znam kako da smršam.
Hvala
Odgovoreno: 01. 06. 2009.