Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #29423
Poštovanje,
mom tati je ustanovljen glioblastom na mozgu prije mjesec dana. Trebao bi uskoro da krene sa zračenjem. Od kako smo saznali za dijagnozu potpuno smo mu promijenili način ishrane. Jede dosta voća i povrća, ribu, soju. Zanima me da li smije da jede bijelo pileće meso i koje brašno smije da korisi? Da li ishrana bar djelimično može da zaustavi rast tumora? Bila bih vam mnogo zahvalna ako odgovorite na moje pitanje.
Pozdrav.
Odgovoreno: 01. 06. 2009.