1. Pitanje broj: #27482
Poštovani,
Imam 42 godine i nikada nisam mogao da jedem mliječne prerađevine (mogu samo slatko mlijeko) i paradajz zato što mi se gade. Znam da su te namirnice veoma važne u ishrani pa Vas molim da mi pomognete.
Hvala unapred.
Odgovoreno: 25. 04. 2009.