Poštovani,
Ja sam vegetarijanac već godinu dana... Da li je
zdravo ne jesti crveno meso u trudnoći? Mnogi govore da ne valja ni mnogo ribe i morskih plodova jesti u trudnoći. Šta je od svega ovog istina?
Hvala unapred.
Poštovana,
Nije neophodno jesti meso u trudnoći, ali se moraju unositi redovno kvalitetni proteini koji se nalaze i u mleku, belančetu, ribi, siru. Ribe i morske plodove treba izbegavati zbog mogućnosti da su prenosioci određenih patogenih bakterija i virusa, dakle nikako termički nedovoljno obrađene.
Pozdrav.