1. Pitanje broj: #27038
Poštovani,
Čula sam da u Beogradu postoji ordinacija u kojoj se putem krvi, DNK analizom dolazi do rezultata kako treba da izgleda zdrav način i kontrola ishrane pojedinačno prema nalazu krvi. Znate li gde je to?
Hvala unapred.
Odgovoreno: 25. 04. 2009.