1. Pitanje broj: #27034
Poštovani,
U toku 30 dana potrebno je unositi 5 belanaca umućenih sa medom unositi svakodnevno po litar mleka i konzumirati nekoliko banana. Da li se na ovaj način može povećati brže mišićna masa i može li ovo biti štetno za organizam na neki način. Napominjem da se belanca termički ne obrađuju pre unosa u organizam.
Hvala unapred.
Odgovoreno: 25. 04. 2009.