Poštovani,
Pitanje sam Već postavljala pre dva dana, ali
ne vidim odgovor, a važno mi je a i prilično hitno. Da li osoba
bolesna od raka pluća sme da jede sojine proizvode? Konkretno mislim na vegetarijanske paštete od soje, sojino mleko i odreske od soje.
Unapred hvala