Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #26754
Poštovani,
Interesuje me sledeće: da li osoba koja boluje od karcinoma pluća sme da se hrani sojom i proizvodima od soje? Konkretno mislim na paštete od soje, sojino mleko, lecitin i sojine odreske.
Unapred zahvalna
Odgovoreno: 25. 04. 2009.