Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #26677
Poštovani,
O zelenom čaju sam čitala da ima niz pozitivnih efekata za čovekovo zdravlje. Takođe sam pročitala i da ne bi trebalo piti više od pola litra tog čaja dnevno, jer onda može ispoljavati i neke negativne efekte. Međutim, nigde nisam našla koja je dozvoljena koncentracija čaja. Isključivo sve čajeve kupujem na merenje, pa mi, molim Vas, recite koliko kafenih kašičica zelenog čaja smem staviti u tih pola litra.
Pozdrav i hvala.
Odgovoreno: 25. 04. 2009.