1. Pitanje broj: #26503
Poštovani,
Vodim računa o ishrani pre svega zbog svog dvogodišnjeg sina. Međutim on voli da pije voćne sokove, kupujem mu next 100% bez šećera ali sam čitala neke tekstove u kojima se kaže da svi sokovi u tetrapaku sadrže aditive koji su opasni (limunska ili aksorbinska kis.). Molim Vas za mišljenje o tome kao i preporuku koji sokovi su najbezbedniji. I jedno pitanje u vezi upotrebe vegete i sličnih začina - da li su opasni u ishrani dece.
Unapred hvala.
Odgovoreno: 13. 04. 2009.