Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #26496
Poštovani,
Koga da kontaktira m u Novom Sadu zbog poremećaja u ishrani, imam ozbiljan problem već duži period?
Unapred zahvalna
Odgovoreno: 25. 04. 2009.