Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #26228
Poštovani lekaru,
pošto imam pedeset i dve godine, želela bih da znam kakvu hranu koristiti u menopauzi.
Unapred zahvalna Shpresa.
Odgovoreno: 09. 04. 2009.