Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #26170
Poštovani, već četiri meseca koristim gnld-ov (ako ste čuli za ovu firmu molim Vas prokomentarišite je) proizvod kao dodatak ishrani. Naime radi se o proizvodu calmag, kao što se iz samog ime nazire radi se o kalcijumu i magnezijumu koji su odnosu 2: 1, pijem ih tri puta dnevno. . . Da li ovo smem raditi ovako na svoju ruku, da li je opasno? Počeo sam sa ovim jer zbog gastritisa ne pijem mleko (smeta mi) , ne odgovaraju mi šumeće tablete.
Molim Vas za komentar.
Hvala
Odgovoreno: 08. 04. 2009.