1. Pitanje broj: #26137
Da li se ishranom može sniziti nivo gvožđa u krvi (33, 1) ? Imam indeks telesne mase 25, 7.
Da li mi smete preporučiti neku od dijeta sa ovog sajta (medicinsku ili kupus npr. . .) ?
Unapred zahvalan uz pozdrav!
Odgovoreno: 08. 04. 2009.
• Dijetom se ne može sniziti postojeći nivo gvožđa, ali ishrana ukoliko sadrži nedovoljno gvožđa može dovesti do anemije tzv, nutritivne. Spadate u kategoriju predgojaznih ili osoba sa prekomernom telesnom masom, ali svakako niste gojazni. Možete da sprovodite blagu redukcionu dijetu, a ja preporučujem da to bude pod kontrolom stručnjaka.