Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #26094
Poštovani,
zanima me da li su suplementi štetni po zdravlje, tačnije whey protein izolat? Već sam probao 100% whey gold standard firme optimum nutrition i nisam imao nikakvih problema. Zamolio bih Vas takodje da mi preporučite neke suplemente ovog tipa, jer normalnom ishranom ne mogu da postignem odredjen unos proteina (1, 6g/kg telesne mase). Dnevno imam 4-5 obaveznih obroka, isključivo zdrava hrana (integralne žitarice, povrće, voće, hladno cedjena ulja, od mesa-piletina, ćuretina i riba) . Dnevno unesem oko 30g masti, izmedju 350 i 500g ugljenih hidrata i oko 80g (+/-10g) proteina. Inače visok sam 180cm i težak 74kg. Bavim se bodi bildingom.
Odgovoreno: 08. 04. 2009.
• Proteinski suplementi nisu štetni po zdravlje ukoliko se pravilno koriste tj. ne preteruje se u količinama. Unos proteina kod Vas ne treba da prelazi 1, 25, maksimalno 1,5 g po kg telesne mase. Gleda se unos hranom koji je kod Vas odgovarajući i dopuna iz suplemenata. Redovno unosite belance i sir nemasni.