Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #26073
Poštovana,
pre mesec dana sam operisala laproskopski žuč, od tad se pridržavam strogo dijete. Zanima me koliko se dijeta drži posle takve operacije i kad bih mogla postepeno da se vratim normalnoj ishrani. Hvala unapred.
Srdačno, Sanja.
Odgovoreno: 08. 04. 2009.