Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #26056
Trudim se da izbegavam šećer i kao zamenu koristim namirnice sa zasladjivačima. Zanima me koliko su oni zapravo štetni. . . I svakog dana žvaćem skoro celo pakovanje orbita. Da li to utiče i kojoj meri da varenje i organizam u opšte? Šta je aspartam? Šta god da jedem ima ga. . .
Odgovoreno: 08. 04. 2009.
• Veštački zasladjivači su zamena za šećer u pogledu ukusa, nikako u pogledu biološke i kalorijske vrednosti. Radi se o veštačkim tvorevinama koje mogu dovesti do smetnji u varenju npr. bolova u organima za varenje, proliva, muke i sl. ukoliko se koriste u velikim količinama.