Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #26055
Imam 19 godina i povišen krvni pritisak. . . Zanima me kakva se ishrana preporučuje? Da li postoji so koja ne zadržava vodu u organizmu i ne utiče na krvni pritisak? Koliko dnevno treba da unesem vode u organizam pri uobičajenim dnevnim aktivnostima? Hvala
Odgovoreno: 08. 04. 2009.
• Pre svega treba da smanjite unos natrijuma koga uglavnom ima u kuhinjskoj soli, konzervisanim mesnim proizvodima, mineralnim vodama bogatim natrijumom, a da povećate unos kalijuma koga sadrže namirnice biljnog porekla i to voće i povrće.Osim toga treba da vodite računa da se ne ugojite i da redovno upražnjavate fizičke aktivnosti. To je u najkraćim crtama.