1. Pitanje broj: #25506
Poštovani,
Dobila sam uput za hemokult test i rečeno mi je da u toku testiranja treba da držim dijetu tj. da izbegavam crveno meso i obojene namirnice odnosno da jedem hleb i mlečne proizvode. Moje pitanje je da li smem da pijem kafu, konzumiram čokoladu ili neke druge slatkiše, i šta zapravo smem da jedem pošto se radi o periodu od oko deset dana i nije mi baš najjasnije šta uopšte da konzumiram.
Hvala unapred.
Odgovoreno: 08. 04. 2009.