Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #25411
Poštovani,
imam jako veliki problem, i nadam se da ćete mi pomoći... 90.sam godište. Moja težina iznosi 65 kg a visina 160..
Probala sam razne dijete, ali nikakav pomak nisam napravila. Kada jedem dosta, gojim se, kada ne jedem uopšte, ne primećuje se, čak se ponovo gojim. Ne znam više šta da radim a u godinama sam kada mi je izgled posebno važan...
Nadam se da razumete moj problem i da mi možete pomoći...
Unapred zahvalna N.
Odgovoreno: 08. 04. 2009.