1. Pitanje broj: #25405
Poštovani,
tokom trudnoće udebljala sam se preko 20 kg sada moja beba ima punih 5 meseci i dojim je. Pitanje je kada mogu da krenem sa dijetama konkretno mislim na citrus dijetu (dijeta za 15 dana) imam veoma pozitivna iskustva i da li je štetna po dojenju?
Hvala
Odgovoreno: 08. 04. 2009.