Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #25398
Kakvi su uzroci skidanja kilaže, da li to usporava rast?
Odgovoreno: 08. 04. 2009.
• Kilaža se skida povećanom potrošnjom energije unete hranom ili smanjenim unosom energije iz hrane. Jednostavno teorijski, ali u praksi komplikovano kao što znate. Dijete ne usporavaju rast ukoliko su napisane od strane stručnjaka i pokrivaju osnovne nutritivne potrebe u vitaminima i mineralima, kao i proteinima.