1. Pitanje broj: #25154
Poštovani,
Imam 21 godinu, visoka sam 168 a teška 69 kilograma. Ugojila sam se u prethodnih 9 meseci kad sam ostavila pušenje. Rešila sam da smršam 5 kilograma. Izbacila sam grickalice, slatkiše i samo ujutru pojedem 1-2 dvopeka što se tiče hleba. A sšo se tiče vežbi nemam baš mnogo vremena, tako da radim trbušnjake, preskačem vijaču. Počeću i sa konzumiranjem kapsula zelenog čaja i ananasa. Da li to mogu da koristim paralelno i po koliko tableta dnevno? Šta bi ste mi jos preporučili?
Unapred zahvalna...
Odgovoreno: 08. 04. 2009.