Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #24861
Poštovani doktore,
moj problem je u višku kilograma. Imam 42 godine, visoka sam 1,66 m a teška 85 kg. Ova težina mi smeta pri radu, hodanju i dr. Dijete koje sam ranijih godina držala više ne daju rezultata, tako da sada svaki mesec dobijem 1 kg. na težini i ako pazim šta jedem.
Molim Vas za savet oko ishrane sa kojom bih mogla smršati postepeno.
Pozdrav.
Odgovoreno: 08. 04. 2009.