1. Pitanje broj: #2384
Poštovana doktorko,  obraćam vam se jer mi je potreban jedan stručan savjet. Naime u 5-oj  nedjelji sam trudnoće i kako sam i do sad bila "bucka" strah me da se  još  više ne ugojim. Trenutno mam 75 kg. na 168 cm. visine. Ovu kilažu zbog  malo kretanja a previše sjedelačkog posla sam natukla u zadnjih godinu  dana inače imala sam 60 kg.Da li je moguce da se ova težina što duže  održi  i spriječi dobijanje dodatnih kilograma? Koje su to namirnice koje bih  morala jesti da bi i beba bila zdrava a i ja da što lakše prodjem u ovih  9  mjeseci???  Veliko hvala unaprijed
Odgovoreno: 15. 01. 2008.