1. Pitanje broj: #225
Imam 39 god. visoka sam 175 cm a teska 95 kilograma. zelela bih da korigujem svoju kilažu smanjivsi kilograme koji se posebno gomilaju na butinama, zadnjici kukovima i stomaku. Molim za savet i misljenje. Unapred zahvalna, Adela.
Odgovoreno: 17. 03. 2007.
• Draga Adela, vi treba da sprovodite redukcionu dijetu, najbolje pod kontrolom strucnjaka i da ukljucite odmah i fizicku ciljanu aktivnosat, pod kontrolom fitness instruktora. Nisam Vam mnogo ovako pomogla putem amila, ali morate shvatite da su mogucosti sajta ogranicene, neophodan je razgovor face to face.
Dr Maja