1. Pitanje broj: #21155
Poštovana,
imam 28 godina i ogroman višak kilograma. Bila sam kod nutricioniste i dobila takozvanu R-dijetu. Ona funkcioniše i tu nema problema. Moj problem su slatkiši koje teško zaobilazim pa je zbog toga učinak dijete manji nego što bi trebao da bude. Šta bi za mene bila "najbezbolnija" varijanta slatkiša koju bih smela da dozvolim sebi?
Unapred hvala
Odgovoreno: 12. 02. 2009.