Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #20847
Poštovana,
imam 22 god i posle teške saobraćajne nesreće izvadjena mi je slezina, a kasnije je utvrdjeno da sam anemična. Pila sam ampule Tothema, sada sam nastavila sa foliron tabletama. To mi je sve prepisala doktorka. Interesuje me kako da organizujem ishranu posle ovoga, koje namirnice bi trebalo da unosim i da li nešto ne smem jesti zbog toga što nemam slezinu i na koji način mogu da se oslobodima viška od 5 kg koje sam dobila posle udesa jer nisam mogla da se krećem. Htela bih da se hranim zdravo.
Hvala unapred. Pozdrav.
Odgovoreno: 05. 02. 2009.