Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #20816
Poštovana,
Imam 25 godina, visoka sam 160 cm, a teška 39 Kg! Zanima me da li sam anoreksična i na koji način mogu da povećam kilograme i kakvim namirnicama?
Unapred hvala.
Odgovoreno: 05. 02. 2009.
• Vi ste definitivno pothranjeni. Treba Vam individulani program gojenja kojim cete dodavati oko pola kg mesecno. jedite sto vise testenina, krompira i hleba, a mozete ukljuciti i Nutridrink jednom dnevno. Naravno najbolje bi bilo i najefiaksnije da posetite strucnjaka za ishranu kako biste dobili individualni prgram gojenja