1. Pitanje broj: #20758
Poštovani,
imam 27 god., rekreativno se bavim body bildingom, tako da donekle vodim računa o ishrani. Interesuje me, da li može doći do zdravstvenih problema ako dnevno popijem 1l mlijeka sa niskim procentom ml. masti (od 0,9 % do 1,5 %), i 5-6 jaja, i tako već duži vremenski period (2 god.).
Hvala.
Odgovoreno: 05. 02. 2009.