1. Pitanje broj: #20578
Poštovana,
Čitao sam u nekom časopisu da nije preporučljivo, čak šta više, zabranjeno je jesti spanać kod osoba sa hipertireozom. Zanima me, s obzirom da mnogo volim spanać, da li je to tačno i da li mi možete reći da li postoje još neka ograničenja ili zabrane u vezi sa ishranom kod hipertireoze?
Hvala unapred.
Odgovoreno: 30. 01. 2009.