1. Pitanje broj: #20474
Poštovana,
holesterol mi je 6.8, a trigliceridi 2.04. Imam 36 god. pa Vas molim da me posavetujete šta smem a šta ne smem da jedem? Inače posao mi je ,,sedeći,,.
Pozdrav i hvala.
Odgovoreno: 30. 01. 2009.