1. Pitanje broj: #2028
Postovana doktorko, na redovnoj kontroli krvi su mi konstatovani  poviseni  trigliceridi 2,1 mmola dok mi je krvna slika uredu, nije mi prepisana  nikakva terapija, vec mi receno da povedem racuna o ishrani, inace  konzumiram dosta hleba, tezak sam 88 kilograma, visok 185cm i imam 28  godina, sportom se bavim rekreativno mada u poslednjih 6 meseci dosta  smanjeno. Ono sto mene interesuje je koju hranu smem da konzumiram, a  koju  ne i u kojim kolicinama i da li povisene trigliceride mogu pripisati  stresnim situacijama na poslu.  Unapred zahvalan
Odgovoreno: 19. 12. 2007.
• Trigliceridi ipak nisu u vezi sa stresom na poslu, vec genetika i  navike. Povecajte fiyicku aktivnost, prestanite da pusite, iybegavajte  masti zivotinjskog porekla i koncentrovane secere, a na gayitrane  napitke yaboravite. \\detaljnija uputstva mozete videti na sajtu u veyi  snizavanja trigliceridom hranom, a najbolje je da se javite lekaru opste  prakse ili dijetologu za detaljnija uputstva. Trigliceridi su i u  direktnoj veyi sa gojaynoscu