1. Pitanje broj: #20163
Poštovana,
imam 24 godine, visoka sam 172 cm. do pre 3 godine imala sam 59 kg. Od tog perioda do sad ugojila sam se 25 kg. Htela sam da Vas pitam da li je dovoljno izbaciti večeru i slatko i vežbati ili bi trebala da pijem i neki preparat za mršavljenje i koji. Htela sam da posetim nutricionistu ali ga u mome mestu nema a zbog posla mi je jako komplikovano da odem do njega u susedni grad.
Unapred zahvalna na odgovoru.
Odgovoreno: 26. 01. 2009.