1. Pitanje broj: #19810
Da li je kandidu moguće uništiti zdravom ishranom? I šta se treba jesti, a šta nikako?
Unapred hvala na odgovoru.
Odgovoreno: 22. 01. 2009.
• Kandidu u crevima mozete smanjiti na fizioloski nivo, a kandidu na bilo kom drugom tkivu treeba leciti lekovima. Za smanjivanje kandide u stolici, treba izbegavati secere, zato sto su oni hrana za gljivicu, a takodje i smanjiti unos skroba. Preporucuju se i odredjeni suplementi ako sto su probiotici, cink i dr.