Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #19693
Poštovana,
da li možete da mi kažete koja hrana sadrži više kalijuma, jer mi je doktor preporučio..
Odgovoreno: 20. 01. 2009.