Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #19612
Poštovana,
interesuje me da li povrće prilikom pripreme hrane za bebe sme da se kuva u mikrotalasnoj?
Hvala unapred na odgovoru!
Odgovoreno: 19. 01. 2009.