1. Pitanje broj: #19595
Poštovana,
znam da dojilje ne treba da drže dijetu i ne želim da sprovodim ni jednu dok je beba "na grudima". Interesuje me koliko kalorija treba uneti u organizam ako sam 175 cm visoka i imam 33 godine; i kako otprilike izgleda jednodnevna zdrava "trpeza" u preporučenim mi kalorijama? Iskreno, ne krećem se puno, obaveze po stanu i oko bebe su moja jedina fizička aktivnost. Obožavam banane i čokoladu.
HVALA!
Danijela M.
Odgovoreno: 19. 01. 2009.