Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #19416
Imam Wilsonovu bolest, pa me interesuje šta moram izbjegavati da jedem i pije. Ako može da jasnije napišete, da ograničite šta smijem a šta ne. Zanima me da li kafu moram izbjegavati.
Unaprijed hvala.
Odgovoreno: 16. 01. 2009.
• Kafu mozete da pijete, a treba da se hranite tako da zastitite jetru. Predlog Намирнице ДОЗВОЉЕНО ЗАБРАЊЕНО Житарице Бајат, препечен бели или полубели хлеб, немасно пециво Свежи хлеб, ражени кукурузни, хлеб Млеко и производи од млека Млеко, кисело млеко, јогурт, кефир, полумасни сиреви Врло слани и зрели пикантни сиреви (качкаваљ) Месо, риба, јаја Телеће, јагњеће и живинско месо, немасно свињско месо (динстано или печено са мало масноће), шунка, пилећа и ћурећа прса, кувана или печена немасна морска и слатководна риба,телећа јетра, мозак и језик, ровито јаје, јаје на око Масна говедина и свињетина, месо од гуске и патке, дивљач, димљено месо, кобасице, саламе и месне конзерве, пржена масна риба и рибље конзерве, говеђе и свињске изнутрице, тврдо кувано јаје, јаје у мајонезу Поврће Свеже поврће, кромпир пире Кисели купус, кељ, краставац, сирова паприка, печурке, пржени кромпир Воће Свеже воће, природни воћни сокови, компот, мармеладе Веће количине свежег воћа. Масти Маслац, уље, маргарин Све масти које се добијају загревањем Шећери и посластице Колачи од млека, пудинг Торте, ролати, пржена теста, Остало Благи чајеви, минерална вода, лимунада Јаки чајеви, алкохолна, газирана и хладна пића