1. Pitanje broj: #18936
Poštovana,
Porodila sam se prije skoro 5 mjeseci porodjajni kg. su brzo otišli (svih 14) medjutim "stomak " mi je ostao ..pa ne znam kako da ga se riješim? S obzirom da dojim možete li mi reći da li postoji neki oblik ishrane koji bih mogla primijenit, a da ne narušim dojenje?
Odgovoreno: 12. 01. 2009.