Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #18625
Nakon IN-VITRO postupak 2005god ugojila sam se sa 65 na 80kg i ne mogu da smršam, a jedem normalno kao i prije. Stomak mi je nadut kao kod trudnice trećeg meseca. Dobila sam i strije.
Šta mi preporučujete?
Odgovoreno: 07. 01. 2009.
• Redukcionu dijetu od 1500 kcal koju biste sproveli najmanje tri meseca i tako Vam se kilogrami nece vratiti. Smanjili biste desetak kg, javite se nutricionisti. Mozete piti i Reductil za smanjenje apetita jednom dnevno ili Xenical 2 puta dnevno ukoliko zelite jos bolje rezultate.