Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #18348
Možete li mi reći šta čini ishranu kod pacijenata obolelih od AKUTNOG INFARKTA MIOKARDA? Hvala na razumevanju.
Odgovoreno: 02. 01. 2009.
• Nakon preležanog infarkta, dok je pacijent u bolnici dijetu propisuje stručnjak za ishranu u okviru centralne kuhinje. Nakon izlaska iz bolnice treba se posavetovati sa svojim lekarom ili nutricionistom. Ishrana zavisi od biohemijskih analiza, da li je prisutna gojaznost, visok krvni pritisak, da li postoji jos neka prateća bolest. Dakle, nema opšte šeme za ishranu, ali u svakom slučaju treba smanjiti unos životinjskih masti, a povećati unos voća i povrća.