Poštovana,
imam 32 godine, sa drugim detetom sam se porodila pre 9 meseci. U toku trudnoće sam se ugojila 20kg ali su se ti kilogrami istopili i sad opet imam 45kg. Vodim računa o ishrani (da redovno jedem voće, povrće, kvalitetno meso, bez praznih grickalica itd) ali nikako da se ugojim. Jedem 5 puta dnevno, uvek u približno isto vreme, povećala sam unos proteina i ništa. Doktorka mi je rekla da mi je brz metabolizam! Kako da ga usporim?
Unapred zahvalna
Pitanje broj: #18287
Poštovana,
Odgovoreno: 02. 01. 2009.imam 32 godine, sa drugim detetom sam se porodila pre 9 meseci. U toku trudnoće sam se ugojila 20kg ali su se ti kilogrami istopili i sad opet imam 45kg. Vodim računa o ishrani (da redovno jedem voće, povrće, kvalitetno meso, bez praznih grickalica itd) ali nikako da se ugojim. Jedem 5 puta dnevno, uvek u približno isto vreme, povećala sam unos proteina i ništa. Doktorka mi je rekla da mi je brz metabolizam! Kako da ga usporim?
To nije moguce hranom