1. Pitanje broj: #18140
Poštovanje,
vodim računa u ishrani i u tom kontekstu izbegavam belo brašno i trudim se da unosim složene ugljene hidrate (crno brašno od različitih žitarica, mekinje, pšenične klice, pahuljice.
Interesuje me da li pšenični griz spada u tzv integralnu hranu ili je on produkt belog brašna?
Hvala
Odgovoreno: 25. 12. 2008.