Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #17540
Poštovana,
imam masnu jetru..rečeno mi je da pijem surutku i sok od paradajza, ali bih volela konkretno da imam neku dijetu...moram da napomenem da sam lečena od steriliteta i radila vantelesnutri puta, na kraju uspešno, ali tretirana hormonima ..u trudnoći imala dijabetis i hipertenziju, sad nemam...i dosta dodala u trudnoći na kilaži ..
Molim Vas ako postoji neka dijeta da mi javite....
Hvala Vam
Odgovoreno: 21. 12. 2008.
• Kod masne jetre ciljana dijeto terapija se propisuje na osnovu uzroka, ali opšte savete imate u prilogu -  Preporučene namirnice za hronične bolesti jetre. Namirnice DOZVOLJENO ZABRANJENO Žitarice, bajat, prepečen beli ili polubeli hleb, nemasno pecivo sveži hleb, raženi kukuruzni, hleb, mleko i proizvodi od mleka, kiselo mleko, jogurt, kefir, polumasni sirevi, Vrlo slani i zreli pikantni sirevi (kačkavalj), Meso, riba, jaja, Teleće, jagnjeće i živinsko meso, nemasno svinjsko meso (dinstano ili pečeno sa malo masnoće), šunka, pileća i ćureća prsa, kuvana ili pečena nemasna morska i slatkovodna riba,teleća jetra, mozak i jezik, rovito jaje, jaje na oko, masna govedina i svinjetina, meso od guske i patke, divljač, dimljeno meso, kobasice, salame i mesne konzerve, pržena masna riba i riblje konzerve, goveđe i svinjske iznutrice, tvrdo kuvano jaje, jaje u majonezu, povrće, sveže povrće, krompir pire, kiseli kupus, kelj, krastavac, sirova paprika, pečurke, prženi krompir, voće, sveže voće, prirodni voćni sokovi, kompot, marmelade, veće količine svežeg voća. Masti -  Maslac, ulje, margarin. Sve masti koje se dobijaju zagrevanjem. Šećeri i poslastice Kolači od mleka, puding Torte, rolati, pržena testa. Ostalo Blagi čajevi, mineralna voda, limunada. Jaki čajevi, alkoholna, gazirana i hladna pića.