Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #16950
Poštovana,
zanima me kod bolesti gihta, kakav je način ishrane?
Unapred hvala
Odgovoreno: 14. 12. 2008.
• Kod gihta je način ishrane važan u prevenciji napada. U svakom slučaju izbacite iznutrice, divljač, suhomesnate proizvode, morske plodove i sardine, kao i kafu i kakao. To je ukratko, a detalje će Vam dati Vaš izabrani lekar. Ukoliko niste zadovoljni odgovorom, poslaću Vam detaljnija uputstva po grupama namirnica.